סדנאות עץ ונגרות

חוויה, לימוד, גיבוש וכיף חיים.

לפרטים נוספים והרשמה, מלאו פרטים כאן

    סדנת נגרות – כל הסיבות להירשם אליה

    נדמה שאנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות להפגין יצירתיות, לבנות, לחדש וללמוד דברים חדשים. אחד התחומים שצוברים תאוצה משמעותית בשנים האחרונות הוא ללא ספק תחום הנגרות, ולא מעט ישראלים מחפשים את הדרך להכיר את העץ קצת יותר מקרוב, להתמצא בכלי העבודה ולדעת איך הופכים חומרי גלם ליצירת אמנות. סדנת נגרות היא הדרך האידאלית לקבל את כל המידע הזה, והנה כל הסיבות הטובות ביותר לעשות את זה.

    1 – סדנת נגרות היא צעד ראשון

    אולי אתם מחפשים דרך יצירתית ומדליקה לבנות קריירה בתחום חדש, ואולי אתם משתוקקים לתחביב שתוכלו לפתח ולהעמיק בו יותר ויותר עם השנים. כך או כך, סדנת נגרות היא ללא ספק המקום האידאלי להתחיל ממנו. בסדנה בת ארבע שעות תלמדו את כל היסודות, תכירו את סוגי העץ שאיתם תוכלו לעבוד, תבחינו בין כלי העבודה הידניים לחשמליים ותבינו מה נכון יותר עבורכם ומה מתאים לצרכים שלכם. זוהי סדנה שמספקת לכם טעימה קטנה מעולם עשיר ויצירתי מאוד, בין אם תחליטו לעצב פריטי ריהוט לפינה האינטימית שלכם ובין אם אתם רוצים להתחיל לייצר פריטי עץ באופן מקצועי יותר.

    2 – סדנת נגרות היא הזדמנות גדולה

    בשגרה העמוסה, בעבודה המשרדית ובניסיון לעמוד בקצב המטורף של החיים המודרניים, אנחנו כמעט ולא זוכים להפגין יצירתיות. אנחנו גם כמעט ולא עובדים עם הידיים (אלא אם הקלדה או שימוש בסמארטפון נחשבות לעבודות כפיים). סדנת נגרות במרכז היא דרך מצוינת לשנות את התמונה הזו לחלוטין. כך תוכלו להכיר טוב יותר את שיטות העבודה השונות ולהיעזר בהן כדי להפגין את היצירתיות שנשארת "רדומה" במהלך היום.

    3 – ריפוי בעיסוק

    לפעמים אנחנו פשוט רוצים לעצור, לנקות את הראש ולא לחשוב על הוויכוח עם הבוס או עם הלחץ שממתין לנו בבית. סדנת נגרות למבוגרים מאפשרת לנו להציץ לעולם שקט שבו אנחנו עובדים בעיקר עם עצמנו, ממוקדים בחומר הגלם שלפנינו ובאפשרויות הרבות שעומדות בפנינו. היצירה, הדמיון והעשייה הם אלה שמאפשרים לנו להתנתק מכל המתחים והלחצים, ולו לכמה שעות. רק תנסו ותגלו מהר מאוד עד כמה זמן היצירה שלכם ממכר ועד כמה אתם משתוקקים לחזור וליצור שוב.

    4 – חיסכון משמעותי בעלויות

    אם עדיין חסרות לכם סיבות טובות להגיע לסדנה, החיסכון הכלכלי הוא ללא ספק סיבה מעולה. סדנת נגרות בתל אביב היא המקום שבו אנחנו לומדים איך לעצב ולבנות שידת מגירות, ספסל מרהיב לגינה, מדף מדליק לחדר העבודה ועוד לא מעט פריטים שיכולים לחסוך לנו הרבה מאוד כסף. במקום לבזבז מאות ואף אלפי שקלים מדי שנה על ריהוט, אפשר לעשות את זה לבד. חומרי הגלם וכלי העבודה הם הרבה יותר זולים מהפריטים היוקרתיים שתרכשו בחנויות, והתוצאה תהיה ייחודית, שונה, מקורית ובעיקר אישית מאוד.

    אודות מקוצר
    אנו מעבירים וקורסים סדנאות עץ בכל הרמות ולכל הצרכים.

    לפרטים נוספים והרשמה, מלאו פרטים כאן

      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן