סדנת נגרות זוגית

חוויה מגבשת שמשנה תפיסה.

לפרטים נוספים והרשמה, מלאו פרטים כאן

    מה היא סדנת נגרות זוגית?

    לאורך השנים, בזמן שהמסכים והטלפונים החכמים השתלטו על חיינו וגם העבודה נעשתה תובענית הרבה יותר, הזמן הפנוי שלנו פשוט נעלם. אלא שדווקא בתוך הטירוף הזה יש לו חשיבות רבה במיוחד. תחביבים וזמן איכות עם האנשים החשובים ביותר הם קריטיים, ואילו סדנת נגרות היא הפתרון האידאלי, זה שמשלב בין השניים. זהו המקום שבו אנחנו מתרחקים מהמחשב, מלוח המשימות ומטבלת היעדים. זה הזמן שלנו עם עצמנו ועם האדם הקרוב אלינו ביותר, זמן לדמיין, להפגין יצירתיות ולבנות. וזה לא היתרון היחיד של הסדנה.

    סדנת נגרות זוגית – הפריטים החשובים לבית

    כל מי שיבחן את ההוצאות שלו בשנה האחרונה יופתע לגלות עד כמה גבוהות הן עלויות הריהוט שלנו. אנחנו מעצבים את חדרי הבית, את הסלון או את החצר עם פריטים יוקרתיים ויקרים, וגם חידוש הפריטים האלה עולה לנו לא מעט. סדנת נגרות זוגית היא הדרך האידאלית ללמוד איך לעשות חלק ניכר מהעבודה הזו לבד. כך אנחנו יכולים לתכנן לבד את המדפים בחדר של הילד, את מדף התבלינים במטבח או את ספסל העץ המרהיב בחצר הבית. כשאנחנו בוחרים בעצמנו את חומרי הגלם אנחנו משיגים שילוב מצוין בין שתי מטרות מרכזיות – מצד אחד עלויות נמוכות הרבה יותר ומצד שני עיצוב מיוחד ושונה שעונה בדיוק על הצרכים וההעדפות שלנו.

    זמן איכות בשניים

    הידע העשיר שמעניקה סדנת נגרות זוגית הוא ידע שחוסך לנו זמן ועלויות, ללא ספק, אבל האמת היא שלסדנה הזו יש עוד יתרון אדיר. אם רובנו מרגישים היום שאין לנו את הזמן להפגין יצירתיות בין המטלות והסידורים, ואם אין לנו כמעט את הפנאי לייצר תחביבים חדשים ולגלות תחומים מלהיבים, סדנת נגרות זוגית היא פתרון מצוין. כך תוכלו לפנות לעצמכם ערב אחד ולהעביר אותו עם החברה הכי טובה או עם בן הזוג. תגלו ביחד עד כמה היצירה מהנה, עד כמה היא ממלאת באנרגיות ועד כמה היא מספקת לנו שורה של צרכים שכלל לא היינו מודעים אליהם בטירוף היומיומי שאנחנו קוראים לו בפשטות "שגרה". בכמה שעות בלבד תגלו כישרון חדש שלא רק יעשיר את עיצוב הבית אלא יאפשר לכם לעשות עוד משהו ביחד, משהו שהוא רק שלכם.

    סדנה ללא ידע מוקדם

    אם נדמה לכם שלצורך סדנת נגרות זוגית אתם חייבים ידע מוקדם, האמת היא שאתם לא זקוקים לו כלל. עוד במהלך הסדנה תכירו את כלי העבודה השונים, את סוגי העץ ואת ההבדלים ביניהם. תכירו את שיטות העבודה ותרגישו בעצמכם את החומר ואת המכשור. הידע הזה הוא כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל ליצור, להעניק לעיצוב הבית שלכם את הטאץ' האישי שלכם, ולעשות את זה בכיף גדול ובלי טעויות. זה לא רק התחביב הבא שלכם – אלא התמכרות מהנה במיוחד.

    אודות מקוצר
    אנו מעבירים וקורסים סדנאות עץ בכל הרמות ולכל הצרכים.

    לפרטים נוספים והרשמה, מלאו פרטים כאן

      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן